Wednesday, December 12, 2007

13 Disember 2007

Sila hantarkan alamat emel Puan kepada saya

3 comments:

HBM Consultant said...

W'salam...

Terima kasih Prof., terharu dengan bimbingan yang Prof. berikan... Maaf agak terlewat memberi maklum balas kerana ada sedikit masalah untuk acsess internet dari rumah (alhamdulillah masalah dah dapat diatasi)...

Saya sedang membuat jadual kerja (sedang disesuaikan dengan jadual yang Prof. cadangkan)... Insyaallah, saya akan maklumkan pada Prof. secepat mungkin tentang hari perjumpaan setiap minggu yang saya pilih nanti..

Berikut adalah email saya :
marni@uniten.edu.my

Saya akan update lagi sebarang perkembangan terkini... Semoga Allah permudahkan segala urusan... Terima kasih sekali lagi...

HBM Consultant said...

Assalamualaikum Prof.,

Saya dah email pada Prof. jadual kerja saya (maaf, tak tahu macam mana nak upload jadual tu kat post page depan nun)... dan saya cadangkan hari Isnin 10am untuk sesi perjumpaan mingguan mulai minggu depan...

Sebarang makluman terkini akan saya beritahu dari masa ke semasa...

Terima kasih, Prof...

HBM Consultant said...

Salam Prof.,
Saya dah daftarkan satu blog atas nama saya
http://marni-uniten.blogspot.com

Maaf, bukan tak mahu update dalam blog ni, tapi jenuh dah cuba, tak juga reti nak letak post dalam 'post page' tu... mungkin sebab saya bukan pemilik blog ni kot... err, saya dah update jadual kerja dalam blog baru tu... Insyaallah akan update hasil bacaan terkini dalam masa terdekat...

Terima kasih, Prof.,...